Politica de confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE - BRANDOTECA

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental Brandoteca, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în depliăa concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protecția datelor" sau "GDPR"), precum și cu orice altă legislație aplicabilă. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm sș protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal, atunci când interacționați cu noi, în legătura cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această „Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a „Politicii de Confidențialitate”, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei „Politici de Confidențialitate”.

Cine suntem și cum ne puteți contacta:

Brandoteca este denumirea comercială a S.C. BRANDOTECA S.R.L., având sediul social în Str. Brazda lui Novac, nr. 101, bl. 29 IVB1, parter, Craiova, România, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J16/367/2020, cod unic de înregistrare fiscală 42298256. În sensul legislației, cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie, cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră, vă incurajam sa contactati Responsabilul Brandoteca cu protecția datelor la adresa de e-mail sau prin poștă sau curier la adresa: Str. Brazda lui Novac, nr. 101, bl. 29 IVB1, parter, Craiova, Romania – cu mențiunea: „În atenția Responsabilului Brandoteca cu protecția datelor.”

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încat aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Spre exemplu, primim informații de la dumneavoastră astfel:

  • Când vă creați un cont pe Brandoteca, ne transmiteți adresa de e-mail, telefonul, numele și prenumele;
  • În cadrul paginii dumneavoastră personale (Contul meu), din platforma Brandoteca, aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: nickname, număr telefon fix, data nașterii, nivelul educației, adresa de livrare, adresa alternativă de e-mail, datele cardului bancar etc.
  • Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum pachetul dorit, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon etc.
  • Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații ,cu privire la comportamentul dumneavoastră în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dumneavoastră. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea sțctiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
  • Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații în cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de „Regulamentul General privind Protecția Datelor” în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit vârsta de 16 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrarii?

Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în urmatoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor Brandoteca in beneficiul dumneavoastră;
  2. Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

    • Crearea și administrarea contului în cadrul platformei Brandoteca;
    • Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
    • Soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achizitionate;
    • Returnarea produselor conform prevederilor legale;
    • Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale.

    Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru aceste scopuri este, în cele mai multe cazuri, necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Brandoteca și dumneavoastră. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

  3. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre.
  4. Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta sș utiliza anumite informații în legătura cu comportamentul dumeavoastră de cumpărător, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

    Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grija ca drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale să nu fie afectate.

  5. Pentru Marketing.
  6. Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite, prin canale de comunicare electronică (e-mail/SMS/mobile push/webpush/etc.) newsletters generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat sau ați arătat interes să le achiziționați, precum și alte comunicări comerciale asemănătoare, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web.

    Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dumneavoastră, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dumneavoastră de cumpărător, pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dumneavoastră, și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dumneavoastră și nu vă afectează similar într-o măsura semnificativă.

    În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dumneavoastră, în prealabil, exprimat prin bifarea căsuței „Doresc să primesc newsletter-ul săptămânal cu noutățile și campaniile exclusive Brandoteca”. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:

    • Modificarea setărilor din contul de client în secțiunea „Date Personale”;
    • Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi;
    • Contactarea Brandoteca, folosind detaliile de contact descrise mai sus.

    În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială.

  7. Pentru apărarea intereselor noastre legitime.
  8. Pot exista situații în care vom folosi sau transmitem informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Aceste pot include:

    • Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei Brandoteca față de atacuri cibernetice;
    • Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
    • Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

    Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apară activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate masurile pe care le luăm, garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale. De asemenea, în anumite cazuri, ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale, cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor, prevazuta de legislația aplicabilă în această materie.

Cât timp păstram datele dumneavoastră cu caracter personal?

Ca reguăa generală, vom stoca datele dumneavoastră cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma Brandoteca. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului, și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații, inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

Daca nu aveți un cont în platforma Brandoteca, regula generală este păstrarea informațiilor legate de comenzile efectuate pentru o perioada de 3 ani de la momentul finalizării comenzii. Similar cu situația anterioară, este posibil să păstram anumite date și ulterior expirării acestei perioade, în conformitate cu legislația aplicabilă sau cu interesele noastre legitime.

Cui transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal?

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dumneavoastră următoarelor categorii de destinatari:

  • Societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca Brandoteca;
  • Furnizorilor de servicii de curierat;
  • Furnizorilor de servicii de plată/bancare
  • Furnizorilor de servicii de marketing/telemarketing;
  • Furnizorilor de servicii de cercetare de piata;
  • Societăților de asigurare;
  • Furnizorilor de servicii it;
  • Altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piața a bunurilor și serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obligație legală, sau daca este necesar pentru a ne apară un interes legitim, putem, de asemenea, divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asiguram că accesul la datele dumneavoastră de către terții persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

Exista anumite alte circumstante in care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dumneavoastră. de stergere a datelor, desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante in care v-am putea refuza aceasta solicitare.

În ce țări transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

În prezent, stocăm și prelucăam datele dumneavoastră cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, din când în când, este posibil să transferăm anumite date ale dumneavoastră cu caracter personal unor entități situate în afara României. Aceste entități pot fi localizate în Uniunea Europeană sauîin afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție, cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii și alte parți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal, transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dumneavoastră, precum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare, cu privire la aceste transferuri.

Cum protejăm securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal?

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Păstram datele dumneavoastră cu caracter personal pe servere securizate, folosind algoritmi de criptare de ultima generație și asigurând redundanța stocării.

Pentru efectuarea plaților, folosim serviciile procesatorului de plați PayU/Mobilpay. Orice informații privitoare la plați sunt criptate, folosind tehnologia SSL.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal, vă atragem atenția că transmiterea informațiilor prin internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terțe parți neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți.

Regulamentul General privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătura cu datele dumneavoastră cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dumneavoastră, corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră și dreptul la portabilitatea datelor.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus.

Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte, dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

  • Identitate. Luam în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugăm să ne transmiteți cererile dumneavoastră cu privire la astfel de înregistrări, folosind adresa de e-mail aferentă contului Brandoteca. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare, care au ca scop confirmarea identității dumneavoastră.
  • Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dumneavoastră cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dumneavoastră de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.
  • Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează sa răspundem în termen de maximum două luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebam daca puteți sa ne spuneți exact ce doriți sa primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să scurtăm timpul de răspuns la solicitarea dumneavoastră.

Drepturile terțelor parți. Nu trebuie să respăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturile vizate si descrierea acestora.

Accesul. Puteți să ne cereți:

  • Să confirmăm dacă vă prelucăam datele cu caracter personal;
  • Să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
  • Să vă oferim alte informații despre datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstram, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dumneavoastră, în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

Rectificarea. Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dumneavoastră cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercam să verifiăam exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

Ștergerea datelor. Ne puteți cere sa va ștergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
  • V-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ);
  • Dați curs unui drept legal de a vă opune;
  • Acestea au fost prelucrate ilegal;
  • Ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dumneavoastră de ștergere a datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este necesară:

  • Pentru respectarea unei obligații legale;
  • Pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Să aveți în vedere ca, înaintea exercitării acestui drept, să vă descărcați din contul Brandoteca și să vă salvați toate documentele aferente comenzilor efectuate de la Brandoteca, indiferent dacă facturarea s-a efectuat către dumneavoastră sau către o altă persoană fizică sau juridică (cum ar fi: facturile, certificatele de garanție). În cazul în care nu efectuați acest demers înainte de a vă exercita dreptul de ștergere, veți pierde toate aceste documente, iar Brandoteca va fi în imposibilitate de a vi le pune la dispoziție, deoarece procesul de ștergere a datelor, respectiv a contului Brandoteca, cu toate datele și documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restricționarea prelucrării datelor.

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • Acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora;
  • Prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse;
  • Acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dumneavoastră aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță;
  • V-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dumneavoastră cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  • Avem consimțământul dumneavoastră;
  • Pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță;
  • Pentru a proteja drepturile altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor.

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

  • Prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastră;
  • Prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opoziția.

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dumneavoastră în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

Luarea de decizii automate.

Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:

  • Produce efecte juridice cu privire la dumneavoastră; sau
  • Vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urmă luării automate a deciziilor:

  • Ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dumneavoastră;
  • Este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dumneavoastră;
  • Se bazează pe consimțământul dumneavoastră explicit.

Plângeri.

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere, cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

Fără a va afecta dreptul dumneavoastră de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Reamintim faptul că puteți contacta în orice moment Responsabilul Brandoteca cu protecția datelor, prin transmiterea solicitării dumneavoastră prin oricare dintre următoarele modalități:

  • Prin e-mail la adresa: sau
  • Prin poștă sau curier la adresa: Str. Brazda lui Novac, nr. 101, bl. 29 IVB1, parter, Craiova, România - cu mențiunea „În atenția Responsabilului Brandoteca cu protecția datelor.”
Hei, suntem la început de drum, așa că dacă gasești o eroare sau poți să ne dai o sugestie de îmbunătățire, așteptăm cu bucurie mesajul tău. Contactează-ne și ajută-ne să oferim o experiență mai bună brandurilor românești!